27 de nov. 2010

Lliçons de divendres.

Avui és dia de reflexió, així que res de parlar de política. Ho sé, ho sé, us moríeu de ganes de llegir més campanya electoral, promeses que, com diu la cançó, "se olvidan antes de decir", i debats interminables. Doncs ho sento.

Sabeu allò que diuen que no pots anar-te a dormir sense haver après una cosa nova? (així canviant de tema radicalment) Doncs ahir en vaig aprendre moltes, de coses. És més, faré una llista.

Coses que va aprendre l'Ali el dia 26 de novembre

- A no preguntar mai més a la mama: "i de què va la peli?", a menys que no vulguis veure-la mai o que no t'importi saber què passarà a cada instant.

- Que la biblioteca també és un lloc fantàstic per anar a jugar a la nintendo
DS durant 3 hores.

- Que "nudillo" en català es diu "artell", i que no cal haver-se pegat amb ningú per tenir-lo morat.

- A distingir entre homes i dones (que us juro que no és gens fàcil)

- A saber com se sent un transexual ("com us sentirieu si demà us sortís barba?").

- A no al·lucinar quan l'autobusero passa de llarg quan la noia del teu costat estava clarament sol·licitant la parada.

- Que la més ràpida serà la que s'omplirà l'armari de roba d'esport de marca.

- Que s'ha de fregar molt per esborrar una guixada de retolador de la cama.


I diria que no em deixo res... Ha quedat clar, doncs, que ahir va ser un dia realment productiu, i em sento orgullosa.


I ara sí, demà votaré per primera vegada a la vida i em fa il·lusió. Però... la veritat és que no estic (ni)con(ni)vençuda.

1 comentari:

  1. Jaja!Sóc la més ràpida, el meu armari s'omplirà de roba,bieeeen!

    ResponElimina