20 de nov. 2010

Motivació.

Avui és l'esperat dia en que em toca motivar al meu equip. A Sant Just som així, a cada partit li toca a una demostrar les seves habilitats d'speaker o llegint frases de grans jugadors, entrenadors o pel·lícules varies (fins i tot hem vist algun vídeo!).
I avui em toca a mi.
Com motivar a 11 ties en 5 minuts? El meu problema és que em motivo sola.. com encomanar-ho?
Tranquiles, que no cunda el pánico, trobaré alguna frase sublim que ens obri els ulls i que ens provoqui unes ganes de jugar d'aquelles maques maques.. l'acabaré trobant.
Però si la frase no (em) us convenç, només cal recordar quantes hores a la setmana dediquem a l'equip. Encara que tinguem son, gana, mandra, estrés, el que sigui. Alguns pensaran: "doncs quines ganes!"però nosaltres seguim fent-ho.
Per què? Ells no coneixen la recompensa, nosaltres sí. I val la pena.
Així que avui, sigui com sigui el meu intent de motivar-vos, sé que vindreu totes a guanyar. I sé que totes estimeu aquest esport i també sé que formar part d'aquest equip és la bomba.
O sigui, que estic la mar de tranquila.



A Sant Pere de Ribes ja tremolen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada