20 de gen. 2013

Gira-sol

No ha anat com m'esperava. De fet, quina gràcia tindria si tot sortim com esperem? Val, seria més fàcil, previsible i probablement més del nostre gust però alhora... seria massa fàcil, previsible i del nostre gust. 

Encara que estiguis per terres belgues sé que em llegeixes, i sé també que no ets de les que s'acurruquen en un racó a plorar durant dies i dies. Això ens ho podem permetre un dia (màxim dos, perquè avui m'engantxes generosa) i ahir ja vam tenir la nostra dosi; sí, la telepatia fa que ens coordinem fins i tot per compartir els mals dies.

O sigui que a aixecar el cap, que serà per possibilitats! No estàs sola, recorda que desde Barcelona seguim empenyent silenciosament.

I demà comencem, i comencem fort. Per variar tinc el cap a mil llocs diferents dels meus apunts però faig el que puc per centrar-me de tant en tant; que ja som més metges que no-metges i això comença a agradar-me/espantar-me.












buscarem la llum



- Esborrar-me per moments
+ Un suïs per esmorzar 

1 comentari:

  1. M'ajudes molt a trobar la llum. Sé que no anirà com esperava, però anirà. Quina coordinació, coincidir per tenir un mal dia. Tot i tenir el cul gros i a vegades posar resistència, noto molt com empenyeu, us sento més a prop que mai. Petonets flor

    ResponElimina