4 de gen. 2013

20(13)

Aquí tenim la primera entrada del 2013. A molta gent no li agrada aquest número per raons estúpides (que si porta mala sort o no sé què). Doncs a mi m'agrada, i molt, i també tinc la meva raó estúpida: vaig portar el 13 a l'esquena durant la meva etapa groc-i-blava i li tinc un carinyo especial. Així que benvingut sigui!

Em fa gràcia que la gent em pregunti: "Què el nou any?" Home, doncs bé, però potser és agosarat fer una previsió de com serà l'any extrapolant aquests 4 dies, que això no és com fer un glop de suc de pinya!
Però, tenint en compte que d'aquests 4 un ha sigut de sofà  post-nit intensa amb les de sempre, un altre  d'estudi, el tercer de bàsquet  i que avui combino les 3 coses: estudi , les 5 flors i Can Carbonell (trobant a faltar el moment pringui dels divendres, però de la setmana que ve no passa, sigui a la biblio, al pavelló o si cal anant a casa a segrestar-la); crec que em podria fer una idea del que serà aquest nou any i segurament no m'equivocaria de gaire.
On he de firmar? Ja m'encarregaré d'afegir-li els extres necessaris, però la base és més que sòlida... de fet, ja fa 10 anys que la tinc i mai m'ha fallat.

I com a propòsits... no tenir por a equivocar-me i comprendre que la resta d'habitants del planeta Terra no tenen la culpa de que jo hagi matinat (aquest segon serà complicat, però ho intentaré). Per ajudar-me a cumplir-lo, si algun dia us dirigeixo una mirada assassina de bon matí, recordeu-me aquestes paraules.











La meva constant





- L'estrés que li agafa a la mama per escriure un missatge amb el teclat tàctil
+ Ante Tomic, tot i que a vegades és fluixet (com jo)  i no l'enfonsa tot i fer 2,17m


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada