6 de juny 2012

Go!

Ja els tenim aquí. Sí, demà comença (oficialment, perquè ja fa dies que ha començat) aquesta odiosa època de l'any en que tot al teu voltant et convida a sortir, a robar rajos de sol, a mullar-te i a pensar en què coi vols fer el curs que ve peeeeeero no pots. 
No pots, has de fer un esforç (descomunal) i tancar-te a la biblioteca, si et deixa la marabunta de bojos de l'estudi que es peguen per un lloc decent a l'hora de la migdiada. Això sí, a mi m'agrada fer-ho amb bona companyia i amb esmorzar dolç inclòs, que jo em cuido.

I en res ja haurà passat i ja podré sortir, robar rajos de sol, mullar-me i pensar què coi vull fer l'any que ve. Bé, em conec, i sé que no podré aguantar-me fins a finals de juny i algun dia m'escaparé. Però que això que quedi entre nosaltres.



 "Per vosaltres. -Féu una pausa-. Que sou el nostre demà. - Se li enfosquí el semblant-. Feu-lo millor, collons... Sí, foteu-lo millor."

(I això és el que estem intentant)














Estiu imminent.




- Les aranyes que espatllen concerts
+ Profilaxis "Peppermint fusion" per no quedar-me sense ungles 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada