26 d’oct. 2011

Vint

Ara que tinc 20 anys, ara que encara tinc força, que no tinc l'ànima morta i em sento bullir la sang... escriuré quatre o cinc cosetes, aprofitant que tinc matí lliure (increïblement), sobre el dia d'ahir (ja és tradició).

Crec que ja he donat les gràcies a tots els que ahir us vau enrecordar de mi, ni que fós un instant; però sóc molt bleda i em sembla que no és suficient.

Sobretot destacar a les de sempre, que em van alegrar el dissabte i em van recordar que fer d'amfitriona és esgotador i que, per variar, no tenen previst canviar aquest "sempre"; a les doctores (i doctor) que van aconseguir que se'm pugessin els colors davant d'una palmera amb espelmes totalment inesperada a l'hora dels postres; als de casa, que saben que em perden aquelles galetes i que em recorden cada any (i ja en fa 20) com vaig arribar al món: com un mal de panxa; a la petita, que em regala una mandarina i un escrit dels que fan pensar; a la pringui, que em canta per fer-me feliç; al que m'estima com el que més, encara que no m'escrigui coses boniques; als que són nous en això d'aguantar-me tants dies a la setmana però ho porten prou bé i, fins i tot, m'ho agraeixen; als que van tard però arriben, com sempre; a tothom.

No sóc de les que ho demostra massa sovint, ja sabeu que sóc sosa. Però estimo, amb la força del que no ha patit ferides (perquè mai me les han fet), a tots i cadascun d'ells i elles.
I també penso que és trist que només me n'adoni un dia a l'any; així que treballaré per fer-vos-ho saber més sovint, no sigui cas que us canseu de mi.










Ara que tinc 20 anys, avui que el cor se m'embala per un moment d'estimar... últimament vaig taquicàrdica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada