28 de febr. 2011

Vint vint-i-vuits.

Fa dies que ho parlàvem: "òstia, dintre de res ja en fas 20... 20!!", " sí sí, flipa" (les nostres converses sempre tan intel·lectuals). I avui és el dia.
Espero que hagis tingut regals, pastís, petons, felicitacions a centenars, estirades d'orelles (sino no pateixis, que demà ja te les faig jo encantada), abraçades i tot el que fa diferent els dies d'aniversari; però jo no vull ser menys i afegeixo això:

8 anys juntes són molt de temps (som una del les parelles més estables que conec!!) i el veure'ns tan sovint fa que només ens diguem "coses maques" pocs dies a l'any. I crec que avui és un dia perfecte per fer-ho, pringui. Si m'ho permets, clar.
Fes el que vulguis, ves on vulguis, , parla amb qui vulguis, juga amb qui vulguis, enfada't amb qui vulguis, riu-te de/amb qui vulguis, plora per qui vulguis, estima a qui vulguis.
Només poso una petiiiita condició: deixa'm estar al teu costat, de tant en tant, per fer, anar, parlar, jugar, enfadar-me, riure'm i plorar amb tu. Això voldrà dir que et tindré aprop encara que passin els segons (no dic anys per no fer-ho tant melodramàtic), ; perquè collons Carla, ja formes part de mi!

Uff crec que estic espessa i no sé si he aconseguit dir el que volia dir... espero que tu estiguis més inspirada i ho entenguis... per si de cas, què coi, t'ho faré més fàcil: que t'estimo molt i que m'encanta que ens fem grans juntes, ale!















"que demani un desig, que demani un desig!"

1 comentari:

  1. vale sense paraules... espesa¿? va q dius!!!

    me posat tiernecilla... mencanta q siguis aixi, mencata q maguantis i ncara mes q ho vulguis seguir fent!!! es evident q no soc gens bona quan escric, es mes... ni punt de comparacio amb tu... pero crec q amb un simple: ETS GENIAL! T'ESTIMO! MAI ET LLIURARAS DE MI!! I SEGUIRE STANT AL TEU COSTA MOLTISSIMS MES ANYS!! pq ho vull, pq ho necessito i pq sense tu no soc jo nena!!! ningu mes q tu saps tot l q em passa, tot el que penso i com soc!!!

    testimo molt petitapringui! dema et penso fer una hipermegaabraçada per TOT!!!!

    * desig demanat!!!

    ResponElimina