29 de maig 2012

1/4 de segle

(Tu t'hi esforces i em fas emprenyar, que si gremlin, que si burricalba. T'agrada riure't de mi recordant el dia que vaig caure dins les escombraries a Calafell i altres episodis de la meva vida que no cal que surtin a la llum; precisament perquè saps que ja desde petita la meva màxima por és que es riguessin de miiiii. A més, li sumes aquesta cara de fàstic que només tu saps fer. Però ni així, ni així ho aconseguiràs. Avui et dedicaré aquestes 4 paraules i mitja, que probablement pensaràs que són una cursilada i no em diràs res, però t'aguantes. Perquè també has fet molt bé de germana gran i em dóna la gana que en quedi constància.)

La més gran dels 3 pollastres avui en fa 25, un quart de segle!!! 
I la tia ha viatjat per casi tota Europa, és enginyera, ja és una experta en iogurts, no ens enyora gens des del seu piset (bé, al Fèlix sí) i està més estupenda que mai. 
Tot i que a casa enyorem una mica els seus comentaris bordes, n'estem més que orgullosos de la chica-danone-independent-dels-pantalons-taronges.
I és en dies com avui quan toca dir el munt que t'estimem (que a casa som secs i ho fem poques vegades a l'any) i que, com que el pollito se n'ha anat de barbacoa, hauràs d'esperar fins demà per tenir el nostre regalet (que no seran uns yolados, tranquila).












Per molts anys, burricalba!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada