15 de nov. 2011

Fi

Crec que avui ja puc escriure-ho. El problema és com.

Com explicar que he decidit ser egoïsta? (encara tindran raó els de l'horòscop i resultarà que em surt l'escorpio que porto dins..). Com descriure la puntxada que se sent al fer mal a algú que estimes, i molt? Com fer-ho entendre als demés?

Crec que no existeix una manera correcta de fer-ho: sempre farà mal, sempre sorprendrà. El que sé és que últimament estic prenent decisions i alguns pensen que estic boja. Bé, no ho descarto. El temps dirà si m'he equivocat o no. De moment penso prendre-m'ho tot amb molta caaaalma i tindré el cap ben ocupat (per variar).

Ah, i em deixaré mimar (encara que em costi) per la pringui de les abraçades d'oso amoroso, que mai falla. I per totes les que em recorden que són allà, com si no ho sapigués. I pels que m'escolten, fins i tot quan estic especialment pesada. I pels pollitos, i pel gat idiota. Ells són la millor medicina.


- Els "adéus"
+ Acurrucar-me sota l'edredó








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada