6 d’abr. 2011

Fent de tot, menys el que toca.

Tinc un do per trobar coses a fer quan he d'estudiar (sobretot quan és Bioquímica, assignatura que adoro profundament). I com que ja he molestat una estona al gat, he escoltat música, m'he mirat les cames en busca del pèl atravessat... i si segueixo llegint "Orgullo y prejuicio" me l'acabo i no vull... he decidit escriure alguna tonteria aquí.

El (meu) pallús de Sant Andreu marxa uns dies a Gran Canària (coses de pompeufrabrenses que casi ja estan a l'equador de la carrera) i jo aquí. Amb el cap ben alt. Que abans que admetre que em moro d'enveja... em passo a la carrera de Química!

Sort que els dies passaran ràpid; gràcies a companyes de fatigues que no es perden ni una classe, a la que no es separa de mi i adora que porti samarretes a ratlles i a les de Sant Just, que no es rendeixen (tot i els canvis inesperats).


No sé a vosaltres, però a mi se'm passen els mesos volant... Potser és perque la meva vida es mesura en "dies que falten per Setmana Santa" (que ja són increïblement pocs). I més tard, serà per "dies que falten per les vacances d'estiu". Però així vaig fent; i de moment... no em va tan malament.


















Fer l'egipci i que vagin passant els dies (això sí, juntes).

1 comentari: